HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

4.rész

2009.11.19. 18:49 blackcurrant

-Szia!

-Szia!- köszöntünk el egymástól.
-Ááááááá- sikítottam egy akkorát hogy most a bátyám esett le a székről.- elhívott, felhívott, elhívott, felhívott – kántáltam, amíg ki nem fogytam a levegőből.
-Kicsoda??- kérdezte értetlenül a bátyám.
-Jajj, Fred hát Bill.- feleltem
-Mikor találkoztok?
-Fél óra múlva- pillantottam az órára és már rohantam is átöltözni.
 
Már jócskán elmúlt fél 7 mikor odaértem. Bill hál istennek ott volt az ajtó előtt.
-Szia, elmegyünk a moziba?-kérdezte.
-Hello- mondtam.- de az nincs innen messze?
-Kocsival jöttem.- Beszálltunk, igyekeztem visszafojtani a kérdést, ami felötlött bennem, de csak kibukott:
-Miért nem mondtad meg hogy ki vagy?
-Hát… mert… nem akartam, hogy azért maradj ott, mert… híres vagyok.
-Értem. Mit nézünk meg?
-Nem tudom!
-Az a kedvencem!!-Most ragaszkodtam hozzá, hogy én fizessek.Megnéztük a filmet.
-Nem szeretnél megismerkedni a többiekkel?- kérdezte Bill.
-De, nagyon. Beszáltunk az autójába és elindultunk.
-Meddig maradhatsz?
-Hát 10-ig.-igazából már haza kellett volna érnem. Nem szólhatnak mert a telóm lemerült...de mindegy az a lényeg hogy Billel lehetek.Odafele beszélgettünk.
-Hahóóó!- kiáltotta Bill mikor beléptünk a lakásukba.
-Tesó, hol voltál?? -jött ki Tom az egyik szobából-Ez meg ki??- nézett rám. Bill rosszallóan nézett testvérére-Rebeccának hívják.- közölte.
-Szia!-köszöntem.
-Csá!-válaszolt miután alaposan végigmért.
-Többiek?- Bill.
-Haza mentek.-válaszolta Tom.

1 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav kaulitz

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr641537504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.11.22. 11:46:16

Hali!:)
Jó rész, várom a következőt!:)Ügyes vagy!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása