HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

29. rész

2010.05.13. 18:46 blackcurrant

Köszönöm a komit!

 

-És készen vagyok!-ugrált le Tamara a lépcsőn.

-Mivel?-kérdeztem.

-Megírtam anyának a levelet.

-Minek?

-E-mailt nem fogad el, a telefonnal hadban áll, ezért kell kézzel írt levelet írnom, mert annak a stílusán látszik és írásképén látszik hogy jól érzem-e magam vagy sem meg stb. Már csak fel kéne adni. Tudod, hogy hol van posta?

-Fogalmam sincs.-feleltem, nekiálltam kapcsolgatni, de értelmes műsort nem találtam, így betettem egy filmet. Tamara közben elment postát keresni. 2 óra múlva a film végetért, de Tamara nem volt sehol. Fél öt volt, elvileg Hannah ötkor jön. Nem sokkal öt után meg is érkezett.

-Nem láttad....Na végre, hogy megvagy!-nyitottam ajtót. Mindketten ott voltak.

-Basszus, hihetetlen. Találok egy postát, erre az be van zárva. Megyek, hogy oké, biztos van még a közelben egy másik. És kivel futok össze?? Thomasszal!! Te, alig tudtam levakarni! Nem akart elmenni. Több mint fél órán keresztül szövegelt nekem, aztán "sajnos" el kellett mennie. Utána találtam postát, de az meg dugig volt.-füstölgött Tamara.

-Milyen Thomas?-kérdezte Hannah.

-Osztálytársad Thomas.-mondta.

-Annak néha szófosása van. Én is beszélgettem már vele. Egyszer suli után szólított meg, két órán keresztül tartott fel, kaptam is otthon érte.-mondta Hannah. Lassan de biztos hogy változik. Mostmár Tamara előtt is mer beszélni. Előtte elég feszült volt a légkör, de mostmár elég jól elbeszélgetnek. Megszólalt a csengő. Feláltam, hogy kinyissam. Billék álltak az ajtóban. Bill meglátott, és a következő pillanatban már csókolt is.

-Gyerekek, ezt nem itt kéne!-vigyorodott el Tom.

-Hiányoztál!

-Te is nekem.-suttogtam és behúztam a házba. Tom jött utána, beért a nappaliba. Amint meglátták egymást Hannah-val, megfagyott a levegő.

-Sziasztok!-köszönt Tamara, egy csöppet idegesen.

-Szia!-köszönt Bill is, de csak Taminak, Hannah-ot nem vette figyelembe. Láthatóan rosszul esett neki.

-Sziasztok!-köszönt halkan. Nem válaszoltak csak leültek.

-Kértek valamit inni?-kérdeztem.

-Igen.-mondta Tom. Kimentem a konyhába. A pultnak dőltem. Ez nagyon ciki! Ebből gáz lesz!-gondoltam. Almalé volt, meg víz, így inkább maradtam a víznél. Kimentem 5 pohárral, hátha a többiek is szomjasak.

-Köszi!- Tom azzonal nyúlt a pohárért, egy húzásra meg is itta.

-Stúdióban voltatok?-kérdezte Tamara.

-igen.Hiába ment le a turné, még be kell járnunk. De nemsokára szabadságot kapunk, aztán akkor ki nem lehet rugdosni az ágyból!-mondta Tom.

-Jaja, aztán majd elmegyünk valahova nyaralni is.-mondta lelkesen Bill.

 

Hmm, ezer boscánat amiért ennyi ideig kimaradtam, de rengeteg dogát írtunk, meg ihlett se jött, meg el voltam havazva. A következővel megpróbálok sietni! Remélem azért tetszett, esetleg egy komival is megdobhatnál. :)

4 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr602000793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.06.02. 21:10:02

Hello!:)
Jó rész lett, remélem idővel felenged majd a fagyos hangulat!:) Tschüs.:)

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.06.24. 13:26:23

Kedves blackcurrant! Megajándékozlak egy díjjal!:D
A részleteket nállam olvashatod! :D

www.thsszivthslelek.blog.hu

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.06.24. 13:34:17

ja, és egyébként ha gondolod kiraklak az oldalamra, és te is kirakhatsz engem:D

Tinci Kaulitz89 2010.06.28. 09:44:33

Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.com ) és ott átveheted :)
süti beállítások módosítása