HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

18. rész

2010.03.11. 19:06 blackcurrant

Ez most hosszabb lesz mint az előző! Irj komit lécci. Köszönöm a komit! :)

 

2 hete kezdődött a turné. Azóta iszonyat lassan telnek a napok. Nagyon hiányzik Bill. Úgy tűnik mintha ezer éve ment volna el Bill. Mostanában nem is tudtunk beszélni telefonon. Elfoglalt, de egy-egy sms-t azért megerszt. De attól én még hallani akarom a hangját, látni akarom élőben az arcát, érezni az illatát. Viszont ez nem megy olyan könnyen. Tegnap volt az oroszországi koncertjük. A következő vasárnap este lesz. Addig még van 3 nap. Nagyon remélem hogy addig meglátogat valahogyan. Most éppen a suliból jövök haza, tanulok aztán unatkozok egy sort.

 

Sajnos, Bill ma sem jött. Már jóval elmúlt 9 óra, ma már nem fog jönni, de nagyon szeretném hogy jöjjön! Lassan elaludtam.

Az utcán sétáltam, nem tudom, hogy hol, nem ismertem ezt a környéket. Egyszer csak Bill jött szembe velem. Mikor meglátott, elkerekedtek a szemei:

-Te mit keresel itt?-kiáltotta mikor magáhoztért a döbbenettől.

-Te mit keresel itt? Te turnén vagy? Vagy hazudtál?-néztem rá döbbenten.

-Én...izé...nem tudom...hagyjuk!-mondta majd elszaladt. Nem tudom hogyan de valahogy hazakeveredtem. Illetve Billék házához. Bementem, bentvoltak a fiúk, Bill nélkül. Ott volt a managerük is.

-Helló! Nem tudod hogy az exénekesünk hol van?-kérdezte David.

-A micsodájuk?-néztem a pasasra döbbenten.

-Kilépett! Azt állította hogy megfenyegetted, hogyha nem lép ki a zenekarból, akkor elhagyod! Vagy nem így volt?-kérdezte Tom villámló szemekkel.

-Én nem mondtam semmi ilyesmit! Mostanában alig beszéltünk!

-Mondtam hogy nem ő volt!-kiáltott fel Gustav.-Bill döntött így!

-Nem igaz! Kényszerítettek!-mondta Bill-ti mondtátok.-kiabálta őrülten. De hirtelen lenyugodott.-De már mindegy!-mondta és eltűnt. Járok az utcán. Arrafele haladok ahol nem rég találkoztam Billel. Most is ott van. Rámnéz és suttog:

-Nagyon szeretlek! Elképzelni se tudod mennyire! De el kell mennem! Nemsokára Tom is jön utánam!-mondja miközben a teste ragyogni kezd. Kezd eltünni.

-Ki vagy te?-kérdezem félve.

-Valaki,egy srác, egy szerelmes srác, egy másik világból. Aki beléd szerelmes-mondta de már csak a hangját hallottam-és egyszer visszajövök ÉRTED!- már a hangját sem halottam, a teste is eltűnt. a ragyogás megszűnt. És ekkor felébredtem. Egy barna szempárral találkozott a tekintetem.

-Bill?-kiáltottam- jesszus te mit keresel itt?

-Jól vagy?-kérdezte aggódva.

-Igen, miért kérdezed?-feleltem.

-Kiabáltál álmodban.

-Mit mondtam?-kérdeztem suttogva.

-Ne tűnj el Bill!-mondta mosolyogva-meg azt hogy szeretlek.-és átölelt. Hozzá bújtam és az ölébe ültem. Csodálkozva vettem észre, hogy remegek. Bill is megérezte. Elkezdte simogatni a hátam. Lassan megnyugodtam, a remegésem is elmúlt.

-Megnyudogtál?-kérdezte. Igent bólintottam.-rendben.

-Amúgy hogyhogy itt vagy?-kérdeztem

-Hiányoztál és úgy gondoltam hogy meglátogatlak. Baj?-kérdezte furcsa tekintettel.

-Egyetalán nem baj. Sőt!-mondtam és elmosolyodtam.-nekem is hiányoztál.-mondtam és a fejemet a mellkasára hajtottam.

-Történt valami érdekes amíg nem voltam itthon?-kérdezte.

-Hát, egyszer eltévedtünk Tamival,amikor boltot kerestünk, na, meg az első napon olyan ehetetlen kaját csináltunk, hogy a kutyák nem ették meg.-mondtam nevetve.

-Meg akartátok mérgezni a kutyáimat vagy mi?-hüledezett Bill.-Bár a kutyáim okosabbak annál, hogy mérget egyenek!-mondta büszkén.

-Na, igen.-mondtam.-Mikor értél ide?

-Olyan fél 1 fele.-válaszolt.-de olyan aranyosan aludtál hogy nem akartalak felébreszteni, így csak néztelek. Olyan fél órája kezdtél beszélni álmodban.

Ránéztem az órára. Hajnali 3 óra volt.

-Meddig maradsz? Tom is jött?-kérdeztem.

-Legkésőbb vasárnap reggel el kell indulnom, és igen, Tom is jött.-mondta és ásított egyett.

-Öltözz át, és gyere aludni!-mondtam neki.

-Rendben.-mondta. Odament a szekrényéhez (bill szobájában vannak szerk.) és kivett belőle egy boxert meg egy kinyúlt pólót. Már levette a pólóját, mikor eszébe jutott hogy én is ott vagyok. Finoman kidolgozott hasa van,ami sejteti hogy van ott izom. Rám nézett és elpirult. Én is elpirultam. Elkaptam volna a tekintetemet, ha tudtam volna. Aztán erőt vettem magamon és elfordultam. Nemsokára két kar ölelt át hátulról.

-Jó éjt! -suttogta Bill.

-Neked is!-motyogtam félálomban.

-Mostmár csak jó lehet!-suttogta és még közelebb húzott magához. Így aludtunk el.

 

Kérlek, irjatok komit!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr701832149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.03.14. 14:07:13

Guten Tag!:)
Nagyon jó rész lett, a vége pedig különösen aranyos!:) Siess a kövivel! Tschüs.:)
süti beállítások módosítása