HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

16. rész

2010.02.20. 13:38 blackcurrant

Köszönöm a komit!

-Azt igen!-feleltem az igazsághoz híven.

-Kivel?-kérdezte izgatottan.

-Egy Tom nevű sráccal.

-Hogy néz ki?-kérdezte még izgatottaban.

-190 centi magas, barna szeme van és fonatokban hordja a haját.-feleltem. Ekkor kezdett bennem valami szöget verni. Nem lehet hogy ő az a srác akit Tom látott?

-Tudtam!!-kiáltott fel dühösen Thomas és kiviharzott a szobából.

-Ebbe meg mi ütött?-kérdezte Tami.

-Nem tudom.-feleltem vállat vonva.

-Egyébként nagyon fura a srác.-mondta- 1 hete sem ismertük egymást mikor megkérdezte hogy nem járnék-e vele. Nemet mondtam neki, besértődött és egy hétig nem ált szóba velem. Iszonyatosan hangulat függő! Ha éppen olyanja van nem lehet hozzá szólni, mert akkor jajj neked. De ha jó a hangulata akkor kedves meg jófej. Szóval mindet összevetve: olyan mint egy gőzmozdony!

-Ezt az összefüggést nem értem.-közöltem Tamival.

-Tudod, ha a gőzmozdony elindul akkor nehezen áll meg, ez Thomas az az állapota amikor átgázol mindenkin, de ha megáll akkor kedves.Így értem.-mondta.

-Thomas, a gőzmozdony(unokatesóim imádják szerk.)!-mondtam.

-Amúgy milyen pasiról beszéltetek?-kérdezte.

-Hannah egy hónapja összejött a barátom tesójával, róla beszéltünk.

-Ha jól sejtem, akkor a két fiú találkozott és összekaptak...-mondta Tami.

-Öhm, rátapintottál a lényegre.-feleltem.-Nah, én megyek.

-Rendben. Elkísérlek a sarokig!-mondta.

-Oké.-felöltöztünk. Miután kiléptünk a házból Tamara megkérdezte:

-Figyi, lehet hogy hülyének fogsz gondolni, de nem lehetne hogy bemutass a barátodnak, meg a tesójának?-kérdezte. Megálltunk, közben elérkeztünk a sarokhoz.

-Hát-tétováztam- megbeszélem velük hogy mikor érnek rá és akkor igen.

-Köszi!!-mondta Tamara miközben átölelt és adott 2 puszit.

-Szia! Nem tartalak tovább fel!-mondta.

-Szia!-köszöntem és én is adtam neki puszit. Majd elindultam. Mikor hazaértem Hannah és Thomas válogatott sértéseket vágtak egymás fejéhez, ráadásul 2 percere rá Tom és Bill megjelent.

-Ahhaa-kiáltotta értelmesen Thomas-szóval jön a kis barátod baszogatni???-kérdezte.

-Nem jön baszogatni, mert szakítottam vele!!-felelte Hannah

-He? Nem is jártunk!!-szólt közbe Tom.

-Hát nem is járhatott veled, mert velem járt!!!Csak elcsábítottad!!-Thomas

-Miii???-kérdezte Tom-teljesen önállóan jött az ágymba,sőt vitt az ágyába!!

-Rendben!Leszarom mindkettőtöket!Hagyjatok békén, ennyi!-mondta majd elviharzott. Tom rezzenéstelen arcal nézett Hannahra majd megszólalt:

-Remélem tudod, hogy ezzel örökre elástad magad.-mondta hidegen Hannah-nak, és kiment.Hannah felment az emeletre.

-Bill-szólaltam meg-szerintem menj a tesód után!

-Csak ha te is jössz!-felelte,majd kézenfogott és kihuzott a házból. Tom a kocsiban ült és mereven bámult magaelé. Beültünk és elindultunk.Tom nemsokára hátrafordult hozzám:

-Te tudtad hogy mással is van rajtam kívül?-kérdezte számonkérően.

-Nem,bár gyakran nem volt otthon estefele,de azt hittem hogy veled van.

-Értem.-mondta majd előre fordult.

 

1 hét telt el azóta. Átcuccoltam Billhez, Hannah-val azóta nem is beszéltem. Őszintén nem nagyon kerestük egymás társaságát. Én 3 nap múlva, hétfőn utazom haza, Billék holnap kezdik a turnét. A Tamarának tett igéretemet betartottam, tegnap elhívtam magamhoz, persze megígérte hogy nem mondja el senkinek,hogy ki a pasim. Jól éreztük magunkat, a végére még Tom is feloldódott. Tom azóta eszetlen csajozásba kezdett, volt is belőle baj. Egy kettővel fölöttem járó(végzős) csajt hozott fel az egyik este. Szerencsére nem ismert fel. Holnap lesz néhány tz-m de azonkívül csak pakolás a program. Hogy hétvégén hol leszek az rejtéj.

-Hahó, föld hívja Rebeccát!-lengette meg a kezét az orrom előtt Tom.-Na azt akarom...

-Khm-mondta Bill-szóval akarjuk mondani,-folytatta Tom- megbeszéltük Tamarával hogy hétvégén itt lesztek, kaptok kulcsot meg minden! Csak a házat ne gyújtsátok fel, meg ne adjátok el a cuccainkat a rajongóknak!

-Komolyan?Köszi!!-öleltem meg Tomot és Billt.

-csak ennyi?-kérdezte Bill. Megcsókoltam. Miután kiszáltunk egymás szájából,elmentünk kajálni és Tamara is megjött.

Folyt. Köv.

Lécci irj komit! Bocs hogy megint ennyit kellett várni, de doga dömping volt ezen a héten, ma este meg koncertre megyek! Na pusszi.

2 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr851775733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.02.26. 20:45:51

Halihó!:)
Jó rész lett, ügyi vagy!:) Siess a folytatással!Tschüs.:)

Tinci Kaulitz89 2010.03.03. 12:49:25

ez is nagyon szuper lett mint mindig :)
süti beállítások módosítása