HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

8. rész

2010.01.08. 20:33 blackcurrant

Hali! Remélem mindenkinek jól telt a szünete. Köszönöm a komikat Ancsika15-nek és Tinci Kaulizt89-nek.

 

-Ne ne ne ne, ne hívj Tamarának!!! Én Tami esetleg Ami vagyok. Amúgy meg egy sráchoz, valamilyen Thomas.

-Én lányhoz kerültem, asszem Hannah a neve.

******

A repülőtéren vártak minket a szállás adóink. Könnyen megtaláltuk a másikat mert kitüzőik voltak.

-Szia!- köszöntem Hannahnak.

-Szia!-köszönt vissza- te vagy Rebecca?

-Igen.

Elindultunk majd miután megérkeztünk egy suliba, egy öreg pasi megszólalt:

-Figyeljetek rám- szólalt fel a német suli igazgatója- mint tudjátok a program 2 hónapig tart, de aki akar az hamarabb hazamehet. Az általatok kihuzott embereknél fogtok lakni. Délelőtt suliba jártok a kihuzott emberrel, az órarendet megadja a társatok, a dolgozatokat ugyanúgy kötelesek vagytok megírni, mint a többiek, ez a felelésre is vonatkozik! Ha bármilyen kérdésetek van forduljatok hozzám, vagy az osztályfőnökötökhöz. Egyenlőre ennyi lenne. Mindenkinek jó tanulást! Viszontlátásra!

-Viszontlátásra!- köszönt el a csoport és a legtöbben indultak haza. A következő nap még nem kellett menni , de szerdán már igen. Aznap este Bill keresett.(telefonon)

-Szia! Hogy vagy?- kérdezte.

- Neked is szia, jól és te?-válaszoltam.

-Hát kicsit fáradt vagyok a próbák miatt.

-Képzeld Németországban vagyok!-mondtam.

-Komolyan? Hogyhogy?

-Volt egy cserediák-program és azzal jöttem ide két hónapra.-feleltem.

-Az tök jó. Akkor majd találkozunk valamikor?

-Persze. Mikor érsz rá?

-Hát, szerda jó neked?- kérdezte Bill.

-Igen, a kávézónál fél 7-kor?

-Oké, ezt megbeszéltük.

-Megyek, hívnak vacsizni. Szia!-mondtam

-Szia!-felelte és letettük. a keddi nap lényegében ismerkedéssel telt. 7 óra volt ami azt jelentette hogy 2-kor végzek. Volt olyan tanár aki kifejezetten bunkó volt. Az osztályba 22-en voltak rajtunk kívül. Hannah egy viszonylag kedves lány de ha csesztetik vagy lenézik akkor robban. Ennek szemtanúja voltam. Negyedik óra előtt a mosdóból jövet egy évfolyam társa majdnem fellökte.

-Hé, ha neki mész valakinek illik bocsánatot kérni!- mondta felháborodottan.

-Egy ilyen kis senkitől miért kérnék bocsánatot?- kérdezte dölyfösen a csaj majd elvonult.

-Hogy legalább picit inteligensebbnek tünjél!!- kiáltott utána Hannah.

-Gyere menjünk, mindjárt becsöngetnek.

-Oké.- mondta fogcsikorgatva.- Eredetileg is ennyien jötetek volna?

-Nem, egy ember még jött volna de nem engedték el.

-Az gáz!

-Na, engem is csak hosszas győzködés után engedett el anyukám.

*****

Eljött a szerda este is.

-Ma miért vagy ilyen izgatott?- kérdezte Hannah vacsi után.

-Hát, találkozóm lesz valakivel...

-Szóval, pasi van a dologban?- kérdezte.

-Igen.

-Na, és milyen a pasi?

-Nagyon aranyos és kedves rádásul még jóképü is. Meg cuki.

-Aha, majd bemutatsz neki? Meg a haverjainak?

-A barátait nem ismerem, csak egyet , vele csak egyszer találkoztam.

-Mióta ismered?

-Kicsit több mint 2 hónapja. De bemutatlak neki, meg Tamarát is.

-Rendben.

-Na, megyek készülődni.

-Rendben.

Ilyen izgatott is rég voltam, az biztos!-gondoltam miközben a szobába szaladtam.

 

Folyt. Köv.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr661657611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.01.12. 22:24:19

Hello!:)
Nagyon tetsziiik!:)Tschüs.:)

Tinci Kaulitz89 2010.01.13. 07:54:20

Szijó! Ez a rész is tök jó:) Már naon várom a kövit. :)
süti beállítások módosítása