HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

2.rész

2009.11.08. 15:58 blackcurrant

Kérlek írj kommentet! A TH többi tagja egy kicsit később fog bekapcsolódni. Lesz olyan amikor más ember szemszögéből írom.

 

-Egyébként Billnek hívnak. -szólalt meg.

-Engem Rebeccának. Kinyitotta az ajtót, előre engedett majd az egyik sarokba beültünk.
Jött a pincér, mi leadtuk a rendelést. Némán ültünk egy ideig. Egyszer csak megszólalt:
-Ugye nem idevalósi vagy?
-Nem -feleltem- magyar vagyok.
-Ennek ellenére jó beszélsz németül.
-Hát, igen másodikban kezdtem el németül tanulni.
-Hol laksz?-kérdezte.
-Apukámnál, pár saroknyira innen.- válaszoltam. Megint megnémultunk, közben kihozták az italokat. Kezdett zavarni a csend. Mégis mit mondhatnék neki?-gondoltam, miközben beleittam az italomba.
 
Bill nézte az előtte ülő lányt. Nem tudta mit mondjon. Úgy tűnt a lány nem ismerte föl, de mi van, ha szándékosan jött neki? Ha mégis tudja kicsoda ő? Nézte, ahogy a lány beleiszik a pohárba. Szimpatikus volt neki. Barna, egyenes, lapockáig érő haja, kék szeme, vékony alakja volt. Rebecca, milyen szép neve van-gondolta.
-És te német vagy?-tette fel a kérdést a lány.
-Igen.- felelte óvatosan. Lehet, hogy felismert?- gondolta- remélem nem. Nem akarom, hogy azért maradjon itt, mert híres vagyok!
-Merre laksz?- kérdezte.
-A város másik felében.
-Mindig itt laktál?- jött az újabb kérdés.
-Nem, te ideköltöztél?-kérdezte, s kíváncsian várta a válasz.
-Csak az őszi szünetre jöttem ide.
-Hányadikas vagy?
-Gimiben másodikos. -jött a felelet.
-Megkérdezhetem, hogy hány éves vagy?
-Igen, áprilisban múltam el 16 éves. Te hány éves vagy?- kérdezte és szemét Billre függesztette.
-Hát én szeptember elsején voltam 20.
-Tényleg??? Nem nézel ki annyinak. Én tizennyolcnak hittelek. - mondta mosolyogva. Bill ezen jót nevetett. Még 3 órán keresztül beszélgettek.
 

1 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav kaulitz

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr361509275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.11.10. 15:38:55

Hali!:)
Jó rész lett!:)Kíváncsi vagyok a folytatásra!:) Ha gondolod, nézz be ide: www.billth.eoldal.hu/ Tschüs::)
süti beállítások módosítása