HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

31. rész

2010.10.07. 20:31 blackcurrant

Nah, végre megvan! Ami azt illeti, megvan előre két rész de papíron és eléggé lassan gépelek! De végre megvan! Meg nem volt netünk hétvégén, szal bírom a szolgáltatót. És 1000 bocsánat hogy csak most jön a rész!

 

Mivel semmi alvós cuccom nem volt Bill adott egy alsógatyát meg egy pólót. Este történtek +18-as dolgok, de erről Tomnak nem kell tudnia.

Reggel Bill rajtam tehénkedett, mégsem ez volt amire felébredtem.

-Nézd, milyen édesen alszanak!-suttogta egy női hang.

-Szerintem menjünk ki mielőtt felébrednének!-mondta egy férfi.Megpróbáltam a beszélők felé fordulni, de már a gondolkodásba elfáradtam.

-Anyaaaaaaaa-ordította egy másik férfi hang. Ajtócsapódás, pár puffanás és Tom a szoba közepén áll. Bill persze fölébredt, ráfókuszált az érkezőre, majd egy elhaló Tooooom felkiáltással visszaaludt. Ez a külömbség az ikrek közt: Tomnak kipattanak a szemei ébredéskor, Bill viszont még egy órán keresztül kómás.(nem tudom hogy ez mennyire igaz...szerk.) Feléjük fordultam.

-Most mi van? He? Vissza is aludt? Nicsak, hosszú volt az éjszaka?-pillantott felénk.

-Kisfiam!-szólal meg Simone-inkább menjünk ki, és hadjuk ébredezni a fiatalokat.-Ha akartam se tudtam volna erre mit mondani. Bill közben ismét felébredt.

-Most tényleg itt voltak anyáék, vagy csak álmodtam?-kérdezte rekedten.

-Itt vannak, csak kimentek.-felelem, majd ásítok egy nagyot.-Leszálnál rólam, elmennék a mosdóba...

-Menny csak.-motyogta Bill majd legördült rólam. Kivételesen elsőre betalálok a fürdőbe, dolgom elvégzése után a szoba felé veszem az irányt.

-Nem kelsz fel?-kérdezem Billtől, aki még mindíg az ágyat nyomja.

-Egy picit még maradok.-feleli.

-Rendben.-felveszem a tegnapi cuccaim a fürdőben, töltőre teszem a telefonom és a konyha felé veszem az irányt.

-Jó reggelt!-köszönök a bent lévőknek.

-Szia Rebecca!-köszön Gordon és a többiek.-Hogy aludtál?

-Jól.-mosolygok.

-Szereted a rántottát? Ha kérsz van.-mondja Simone.

-Igen. Kérnék.-mondom-de keveset, reggel nem tudok sokat enni.

-Rendben.-feleli, majd elém rak egy fél adagnyi rántottát.(nálam a fél adag rántotta kb egy tojás, nem tudom ti hogy vagytok ezzel.. szerk.) De még ezt sem tudom teljesen megenni. Időközben Bill is lejön, köszön a szüleinek, majd a tányérra bök.

-Olyan van még, ugye?

-Persze kisfiam.-ő is kap, de jóval többet mind én. Simone-ék északára is maradtak, nekem viszont haza kellett mennem. Othon nem várt meglepetés fogadott. Anyukám nyitott ajtót, csengettem mert megint nem vittem kulcsot. Tamarának kiderült, haza kellett mennie egy ismerősük temetésére, és nem is engedik ki Némethonba.

1 hét telt el, Billék azóta eldöntötték: kivesznek egy nyaralót a Baden tó mellett. 2 hétre tervezték a nyaralást. Én is meg lettem hívva, meg Gustav és Georg barátnője, mert minketten becsajoztak. És ezt nem egyszer kötötték Tom  orrára. El lettem engedve.  Pénteken indulunk, csak az még két nap. De legalább bőven lesz időm pakolni.

 

*2 nap múlva*

-Sziasztok!-száltam fel mosolyogva a kisbuszra, amivel utazunk. Egy kb 4,5-5 órás buszozás elé néztünk. Mindenki a párja mellé ült. Aztán Tom unatkozott, így a díszes Társaság fiútagjai összeültek pókerezni. Én a lányokkal beszélgettem.(de meglepő xd)

-Heló, mégegyszer!-mondja Gustav barétnője(Kinézetre: sötétbarna tüsihajú, barna szem, vékony, alacsony lány).-Isabella vagyok, de hívjatok Bellnek.

-Sziasztok, én Katie vagyok.-mondja Georg barátnője(kinézetre: seggig érő fekete hajú, barna szemű magas vékony lány.)

-Sziasztok, én Rebecca vagyok.

 

 

 

Na ennyi gyerekek! Már írom a következőt, csak kettévágom hogy addig is lehessen mit olvasni. Puszi. :)

Egy kommentet elfogadnék...lehet bármilyen.

1 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr712318751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.10.10. 11:59:18

Hello!:)

Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:)
süti beállítások módosítása