HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

25. rész

2010.04.25. 21:37 blackcurrant

Köszönöm a komikat az előző két részhez. Bocs, hogy csak most hozom a részt de nem voltam olyan idegi állapotban hogy meg tudjam írni.

 

Reggel fáradtan ébredtem. Egy dolog jutott eszembe: A fiúk turnéja hivatalosan is véget ért. 2 nap telt el azóta, tehát ma egy különleges nap van számomra! Egyből fel is ébredtem. Elvégeztem teendőimet, majd a konyhába libbentem. Amyukám ott sütögetett a sütőnél.

-Jó reggelt, anya!-köszöntem vidáman.

-Neked is kislányom! Bundás kenyér van reggelire.-kacsintott rám.- Na, milyen 17 évesnek lenni?

-Nem túl sok változás érzékelek.-feleltem. (kár, hogy igaziból nem vagyok ennyi XD)

-El sem hiszem hogy így elrepült az idő! Pedig milyen aranyos voltál kiskorodban!

-Köszönöm.

-Semmit nem tesz! Az ajándékodat majd délután kapod meg!-mondta anyukám, majd elém tette a kenyeret. Reggeli után elindultam a suliba. Ott is kívántak boldog szülinapot. Csak 4 órám volt így hamar hazaértem. Alighogy hazaértem anyukám el is ment. Már rendesen benne jártunk a délutánban, mikor csöngettek. Anyukám nem vitt kulcsot, azt hittem ő lesz az. Csak a postás volt, az az autós csomagkihordós. Egy csomagot hozott (logikus:). Németországból jött. Elmosolyodtam. Sejtettem ki küldte.  Bevittem a lakásba. Egy valamiben tévedtem. Több ember ajándéka volt benne. Apukámtól és a bátyámtól egy Lord cd-t illetve egy fölsőt kaptam. Kicsit meglepődtem nem is tudtam hogy külföldön is lehet kapni magyar cd-t. Billtől egy fonott nyakláncot, egy szoknyát, meg egy levelet kaptam. Épp a levelet bontottam mikor újra csöngettek. Most tényleg anyukám jött meg. De nem  egyedül. Egy kiskutya volt vele. Régóta nyaggattam vele, hogy szeretnék egyet.

-Juuujjj, ő az enyém??-kiáltottam fel.

-Igen.-mondta anyám mosolyogva- Boldog szülinapot!

-Köszönöm.

-Ezt kitől kaptad?-kérdezte, a cuccok látván.

-Apáéktól és Billtől!

-Ki az a Bill?-anyukám sokat sejtően nézett rám.

-A barátom.-és elmeséltem neki mindent. Egy ideig csak nézett magaelé.

-Hány éves is? Mikor fogod bemutatni?

-Umm, nyáron és 20 éves múlt.

-Hogyhogy csak nyáron?? Április van!! Azt hittem hogy kicsit fiatalabb!-mondta anyukám. Majd felkapta a fejét.

-Mert németországban lakik.

-Rendben, de az nincs kicsit messze? Bár nyárra kimész úgyis!

-És te jössz velem! És akkor bemutatom- ha ő is akarja! tettem hozzá magamban.

 

2 órával később elindultunk otthonról. A kutyus elaludt. Mint kiderült fiú. Az orra foltos volt, rózsaszín volt fekete pontokkal. Meg az egész kutya is egy nagy folt volt. Így Foltos lett a neve. Egy pizzériába mentünk. Egész jól elbeszélgettünk az este. Hulla fáradtan dőltem az ágyba. Eszembe jutott, hogy Billnek nem irtam sms-t. Gyorsan bepötyögtem: Szia! Köszönöm az ajándékokat! Jó éjt! Rebecca   Nemsokára vissza is írt:

Szivesen kicsim, van még pár dolog, de azt személyesen adom át.... 

Mi az? Áruld el!!! Légyszi

Nem, majd meglátod.... értettségi szünetetek mikor is lesz???

Május 3-4-5 -írtam vissza

Akkor kijössz és velem leszel!!

Rendben, kimegyek!

Helyes! Jó éjt! csók Bill

Álmodj szépeket! csók írtam, leraktam a telefont a földre és nemsokára elaludtam.

Reggel nem szólt az ébresztő,így persze elkéstem a suliból. Anyukám is elaludt. Első óra végére értem be. Egy csomóan hiányoztak. Kiderült, elkérték őket. Helikonra próbáltak. Szerdán jól megáztam, hál istennek nem betegedtem meg. Csütörtök-pénteken a felsősök fele nem volt, mert helikonon voltak. Egész nap tengés-lengés volt, tanárok közül is hiányoztak. Hétvégén anyával voltam, mondtam neki hogy ki szeretnék menni szünetben, beleegyezett.

Nem egészen 2 hét múlva felültem a vonatra és felmentem pestre, innen vonattal mentem Berlinbe. Péntek reggel indultam és késő este érkeztem meg. Bill ott várt az állomáson.

-Szia!-köszönt és megcsókolt.

-Szia!-mondtam miután elváltunk, megfogta a cuccaim (egy részét) és elindultunk.

-Jajj, de rég voltam itt!-kiáltottam mikor beértünk a lakásba. Bill csak mosolygott.

-Szia!-jött ki a konyhából Tom.

-Hello!-köszöntem én is.-de rég láttalak!-mondtam, adtam neki 2 puszit.

-Én is.

-nagy baj lenne, ha most elmennék aludni?-kérdeztem. Hulla fáradt voltam.

-Nem, menj csak!-mondta Bill. Gyorsan letusoltam, majd lefeküdtem. Félálomban voltam mikor Bill bejött és befeküdt mellém.

-Jó éjt!-suttogta.

-Neked is!-motyogtam és elaludtam Bill karjaiban.

1 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr61946442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.04.26. 20:10:05

Hello!:)
Boldog szülinapot!XD Nagyon jó rész lett, a vége különösen aranyos.:) Siess a kövivel! Tschüs.:)
süti beállítások módosítása