HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

24. rész

2010.04.14. 18:40 blackcurrant

Nah, itt van a másik fele.

 

Bill szemszöge

 Vasárnap este beszéltem legközelebb Rebeccával.Addig csak sms-t küldött. Nem akartam vele beszélni. A végén még szakítana velem. Nem voltam túl bőbeszédű. Pár perc után le is tettem.

-Beszéltél vele? Megbeszéltétek a dolgokat?-kérdezte Tom.

-Igen.-suttogtam- beszéltem vele.

-Na?-kérdezte.

-Semmi.-mondtam.-Szerintem nem tudja eldönteni, hogy mi legyen. Megkönnyítem a döntését. Én szakítok vele.-tettem hozzá halkan.

-Te annyira hülye vagy!-szólalt meg.- Eddig azon paráztál, hogy nehogy szakítson veled, most meg ilyeneket mondasz? Dönts már el mit akarsz! Néha olyan töketlen vagy!!!-és kiment a szobából. Lehet, hogy igaza van?-kérdeztem magamtól.

Következő nap, hétfőn a konyhába menet Tomba botlottam. Az asztalnál ült egy nagy halomnyi kaja kíséretében. Épp telefonált. Amikor meglátott elhallgatott.

-Bill, mit keresel?-kérdezte.

-Tejet, kakaót akarok inni.-nyugodtan akartam mondani, de ez nem sikerült. Kerestem poharat, kitöltöttem a tejet, raktam bele kakaót, bevágtam a hűtőajtót és kitrapoltam.  A szobaajtómat is becsaptam. Kezdett az agyamra menii ez a turnébusz. Valahogy olyan szűkösnek tűnt. Semmi magány nincs itt, csöndes helyet sem lehet találni.

Tom pénteken keresett. Valamiért át akart cipelni a szobájába. Nem volt kedvem átmenni. De csak nem akart elmenni. Megmondta, hogy nem hagy addig békén, ameddig át nem megyek hozzá. Tudtam milyen makacs tud lenni. Átvánszorogtam a szobájába. Tesóm csak leült az ágfyra és várt. Nekem ezért kellett idejönnöm?-kérdeztem magamban. Tompa lépteket halottam. A telefonból jött. Ekkor meghalottam belőle Rebecca hangját. Nagyon megörültem, hogy legalább a hangját hallhatom.  Először lényegtelen dolgokról beszélgettek. Egyre jobban mehetnékem volt. Mégis mi jogom van ahhoz hogy így kihallgassam a barátnőm beszélgetését? Tulajdonképpen semmi. Épp álltam volna fel, amikor elhangzott egy érdekes mondat.

-Akkor igaziból mi is van veled meg Billel?- kérdezte Tamara.

-Hát, nem tudom.- tétovázott Rebecca.- fogalmam sincs, hogy igaziból mi baja van. Szerintem tudnia kellene, hogy őt szeretem és hogy semmi pénzért nem csalnám meg. Oké, tényleg nézegetem a fiúkat,de azért.... lehet...Ááááhhh....Bár, igaziból nem is ez a bajom.

-Akkor meg mi?- Ez engem is érdekel. Tehát csak bemagyaráztam magamnak ezt az egészet. Gratulálok Bill, eszt jól elcseszted!-gondoltam.

-Az hogy utálom az olyan embereket, akik nem mondják meg hogy mi a bajuk. meg azt sem szeretem, hogy ilyenkor nem is próbálnak lépni. Csak hárítanak, esetleg rádkenik, hogy te tehetsz erről az egészről. Bezzeg ha kiakarsz velük békülni vagy csak szimplán megbeszélni a dolgot, akkor meg nem álnak szóba veled. Nos, Billel speciel az a bajom hogy nem mondta el mi a baja. Meg ha tényleg azért nem áll szóba velem, mert nem számolok be az életem minden egyes részéről, minden lépésemről, arról hogy kivel találkozom, ahhoz én csak gratulálni tudok.

-Értem.

-remélem azért, eldől, hogy mi lesz velünk.-mondta. Sejtettem, hogy talán nem a szakításra gondol.

-Drukkolok.-szólalt meg Tamara.-Még egy kérdésem lenne! Megbocsátanál Billnek, ha bocsánatot kérne?

-Hát, talán.-mondta. Valószinűleg távozott.

-Haló, haló. Na, Bill, elhiszed, hogy szeret?-kérdezte Tamara.

-ezt inkább tőle szeretném hallani.-mondtam.

-Rendben. Amint visszajön megkérdezem.-felelte. Kis várakozás után megszólalt.

-Még egy kérdésem lehet?

-Persze.-hangzott a válasz.

-Szereted Billt?-kérdezte.

-Persze, nagyon.-felete, épp hogy hallatszott. Tamara le is tette a telefont. Egy ideig csak néztem a készüléket. Majd hirtelen fölpattantam és hanyatt-homlok rohantam a szobámba. Tárcsáztam.

-Mi van?-morogta a telefonba.

-Bocsánat! Bocsánat! Bocsánat! Kérlek bocsáss meg! Szeretlek.-kiáltottam kétségbe esetten.

-Jajj, Bill.-sóhajtott.-Ilyen könnyen nem bocsátok meg!

-Mi kell tennem?-kérdeztem.

-Válaszolj pár kérdésre! Őszintén! Miért nem mondtad el mi bajod?

-Mert féltem felhozni a témát. Azt hittem hogy szakítani fogsz, mert az asrác jobban tetszik neked.-feletem.

-Jajj, Bill! Ismerhetnél annyira, hogy tudd, hogy beléd vagyok szerelmes!-mondta. Én erre elmosolyodtam.

-Umm, megbocsátasz?-tettem fel a kérdést.

-Igen. De egy feltétellel, na jó kettővel. Először is megígéred hogy ha bármilyen bajod van azt elmondod nekem?

-Igen, megígérem.

-rendben! A másik, kérlek bízz meg bennem. Tudom ez nem ilyen egyszerű de próbáld meg.

-Megpróbálom. De te is megbízol bennem?-kérdeztem.

-Igen.-felelte.- és szeretlek.

-Én is szeretlek.-mondtam. Nemsokára elbúcsúztunk és letettük.

 

Na, ezt megint későn lett kész, de itt van! Remélem tetszett!

1 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr461921402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.04.17. 17:03:59

Hello!:)
Bocsi, hogy csak most írok, de elfelejtettem komizni! Béna vagyok, tudom... Egyébként jó rész lett, és örülök, hogy rendeződtek a dolgok!:) Siess a folytatással! Tschüs. :)
süti beállítások módosítása