HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

23. rész

2010.04.13. 17:24 blackcurrant

Nagyon köszönöm a komikat! Örülnék ha ehhez is kapnék párat.

 

 Tamara szemszöge

Aznap nem sikerült átkéreckednem Rebeccához, Tomnak is mondtam. Csak péntéken sikerült átmennem Rebeccához. A tesóim mellett ilyenről nem lehet beszélni. Kicsit azért aggódtam. Mi lesz akkor ha mégsem békülnek ki? Vagy csak annyit érünk el vele, hogy velünksem állnak szóba? De akkor is sikerülnie kell. Lassan összeszedelőzködtem. Úgy beszéltük meg, hogy Rebeccánál alszom, mert az anyja valahova elment. egyre jobban nőtt bennem a feszültség ahogy a házhoz közeledtem. Csöngettem. Ajtótnyitott, lepakoltam a cuccom a szobájában. Egyedül mentem fel. Jön a következő feladat: olyan helyet kell keresnem ahol beszélhetek Tommal, anélkül hogy Rebecca meghallaná. A wc! persze az jó lesz. Besiettem, hívtam Tomot.

-Szia!-köszöntem idegesen.

-Hello!-mondta.- akkor hívom Billt!-mondta. Éreztem, hogy vigyorog. Párperc alatt sikerült is. Bár nekem óráknak tünt. Mikor hallottam Bill hangját elindultam lefele. Kicsit nagy lesz a telefon számlám, de sebaj. A telefont a kezembe tartottam. Ezt mindíg így csináltam. Nem szeretem ha a zsebemben van.

-Már azt hittem lehúztad magad a wc-n!-mondta mikor meglátott. A tévé be volt kapcsolva. Valami vígjáték ment benne.

-Bocs.-mondtam. Az elején semmiségekről beszélgettünk megjegyzem áttértem németre, hogy Billék is értsék. Mikor úgy gondoltam, hogy feloldódott, áttértem az érdekesebb részre.

-Akkor igaziból mi is van veled meg Billel?-tettem fel a kérdést úgy, mintha nem is érdekelne.

-Hát, nem tudom.-mondta miközben az ajkát harapdálta.- fogalmam sincs, hogy igaziból mi baja van. Szerintem tudnia kellene, hogy őt szeretem és hogy semmi pénzért nem csalnám meg. Oké, tényleg nézegetem a fiúkat,de azért.... lehet...Ááááhhh....Bár, igaziból nem is ez a bajom.-mondta hirtelen.

-Akkor meg mi?-kérdeztem. Csak én vagyok ennyire hülye hogy nem értem?

-Az hogy utálom az olyan embereket, akik nem mondják meg hogy mi a bajuk. meg azt sem szeretem, hogy ilyenkor nem is próbálnak lépni. Csak hárítanak, esetleg rádkenik, hogy te tehetsz erről az egészről. Bezzeg ha kiakarsz velük békülni vagy csak szimplán megbeszélni a dolgot, akkor meg nem álnak szóba veled. Nos, Billel speciel az a bajom hogy nem mondta el mi a baja. Meg ha tényleg azért nem áll szóba velem, mert nem számolok be az életem minden egyes részéről, minden lépésemről, ahhoz én csak gratulálni tudok.-fejezte be. Nem mondom, hogy nem értem, mert értem. de nem úgy van hogy a szerelmesek mindent megbeszélnek egymással? Úgy tünik nem.

-Értem.-nem mondom hogy ez volt életem legbővebb hozzászólása.

-remélem azért, eldől, hogy mi lesz velünk.-mondta.

-Drukkolok.-mondtam.-Még egy kérdésem lenne!-kérdő tekintettel nézett rám.- megbocsátanál Billnek, ha bocsánatot kérne?

-Hát, talán.-mondta. Felállt és elment valahová.

------------

Bill szemszöge (a félreértett telefonbeszélgetéstől)

Tommal akart beszélni. Igazából nem csak vele. Egy lánnyal is. Rebecca. Ahogy eszébejutott a lány elmosolyodott. De azonnal el is komorodott. Rebecca messze van. Szivesen magával hozta volna, de nem lehetett. Testvére szobájából  egy beszélgetés foszlányai szűrődtek. Telefonált, ki is volt hangosítva. A szobaajtó csak be volt hajtva. Egy lánnyal beszélgetett. Ez Tamara-ismerte fel-talán Rebecca is ott van.... Szivesen közelebb ment volna de akkor meglökte volna az ajtót.

-Nemrég....futottam egy sráccal....egy osztályba jártunk..... Rebeccát is ismeri....nagyon jól megértik egymást.....randijuk is lesz.....-halottam a szavakat. Megdermedt az énekes. Döbbenten meredt az ajtóra. Abbamaradt a beszélgetés, de nem vette észre, csak akkor mikor testvére felált és megnyikkant a szék. Gyorsan visszarohant a szobájába.

 

Na, neharagudjatok hogy ilyen későn teszem fel, de már megvolt a rész, rányomtam a mentésre és a teljes Billes rész elveszett. Mármint az amit az ő szemszögéből irtam, ami kb ennek a 15x volt. Majd valahogy újra irom. Addig is bocsi hogy ilyen rövid.

1 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr161918197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.04.15. 13:56:53

Hello!:)
Jó rész lett, mindjárt olvasom a kövit is!;)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása