HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

15. rész

2010.02.15. 15:49 blackcurrant

Légyszives irjatok komit! Jó olvasást!

 

Hannah is jött velünk, de ők azonnal elvonultak.

-Elmegyünk valahova vacsizni?-kérdezte Bill.

-Felőlem mehetünk, de tudsz olyan éttermet ami jó és nem túl ismert?-kérdeztem.

-Megoldjuk! Na gyere.-mondta majd elindultunk. Végülis sikerült  találni olyan helyet. Egy egész rendes étteremnek tűnt, így beültünk.A pincérnő eléggé rámászott Billre ami nekem nem igazán tetszett.

-Kérsz még valamit?-kérdezte Billtől mikor a tányérokat vitte el.

-Nem, köszi. Te?-kérdezte. Megráztam a felemet.-Akkor kérnénk a számlát.

-Rendben.-mondta majd eltipegett.-Remélem máskor is összefutunk!-mondta Billnek mután fizettünk.

-Öhm, Szia!-köszöntem el a csajtól.

-Szia!-vetette oda nekem.

-Szia!-mondta Bill is,majd elindultunk. Beszáltunk a kocsiba. Bill rámpillantott:

-Valami baj van?

-Többet ide nem ülök be, ha ez a nő a kiszolgáló!-mondtam.

-Ritkán látni ilyen féltékeny pillantást mint amiket a nő vetett rád. De te is eléggé féltékeny voltál.-mondta-jó volt látni.

-Ez most legyezi a büszkeséged?

-Igen.-mondta.- Na, megérkeztünk.-mondta pár perc múlva.

-Hahó!-kiáltottam mikor beléptünk.

-Sziasztok!-hallatszott Tom hangja a nappaliból.

-Szia!-köszönt Bill.

-Hannah hol van?-kérdeztem mivel egyedül volt.

-Hazament.-mondta Tom.

-Hogyhogy?-kérdezte Bill.

-Összevesztünk.-felelte tömören Tom.

-Min?-kérdeztem.

-Inkább kin!-mondta Tom indulatosan-kiderült hogy egy másik pasival is kavar, mert találkoztunk vele,aki kijelentette ,hogy száljak le a csajáról ,merthogy ővele jár régebben, meghogy ma is találkozójuk lett volna csakhogy lemondta ,meg tökömtudja még mit mondott!-hadarta el egy szuszra.

 -Tessék?-kérdeztem-Ezt komolyan mondod?

-Igen. Miért szerinted hazudok?-kérdezte Tom idegesen.

-Hiszünk neked tesó!-mondta Bill.

-Elmondanád a történteket bővebben?-kértem Tomot.

-Igen.-mondta.- Nemsokkal azután hogy elmentetek, felvetette, hogy menjünk el mi is valahova. De ne kocsival hanem gyalog, pedig mindíg azt mondta, hogy utál gyalogolni. Már fél órája bolyongtunk, mikor hirtelen megfordult és az ellenkező irányba kezdett futni. Utánafutottam, egyszercsak megállt, mire megkérdeztem hogy miért kellett lefutnunk a maratont. Erre annyit felelt hogy nem érti miről beszélek. Nagyjából megnyugodott, mikor elétoppant egy srác, aki lesmárolta. Nem igazán tiltakozott ellene. A kissrác megkérdezte, hogy ki vagyok. Hannah azt mondta hogy a bátyja. Erre megszólaltam, hogy nem a bátyja, hanem a pasija vagyok. A kissrác rámtámadt, hogy hogy merek kikezdeni a csajával, stb. Hannah rászólt hogy hagyja abba és csak vicceltem. A pasi nem hitte el neki, megfordult és sebesen elment. Hannah nekemtámadt, hogy hogy lehetek ekkora fasz, hogy megmondtam, hogy a pasija vagyok. Meg azt is mondta hogy szakít velem. Megfordult és a srác után szaladt a nevét kiabálva. Ennyi.-fejezte be.

-Öhm, értem.-mondtam.- Mi volt a srác neve és hogy nézett ki?

-Thomas, asszem. Na ha nem bánjátok elmegyek aludni.-mondta és elment.

-Hazavigyelek?-törte meg a pár perces csöndet Bill.

-Igen.-Feleltem és összeszedelőzködtem. Se Hannah se a szülei nem voltak otthon. Bill mindjárt hazament, hogy az ikrével legyen. Elmentem fürdeni és lefeküdtem. Hannah a következő napokban nagyon vigyázott rá hogy ne maradjunk kettesben. Szombat-vasárnap végig a szüleivel volt. Hétközben a suliban került és csak 10 fele ért haza.

-Összevesztetek Hannah-val?-kérdezte Tamara pénteken mikor náluk voltam.

-Nem, csak kiderült róla pár dolog.-feleltem.-Figyi, nem tudsz arról valamit hogy van-e pasija?

-Hát, azt hallottam,hogy legalább 3 pasinak csapja a szelet, meghogy az összes fiúval kikezd aki a közelébe kerül. Állítólag rengeteg egyészakás kalandja volt. Ja,meg a leghosszabb kapcsolata 3 napos volt.

-Értem.-mondtam. Kibámultam az ablakon. Elmerengtem. Álmomban sem gondoltam volna hogy ennyire nem ismerem Hannah-t. Kinyilt az ajtó és Thomas lépett be rajta.

-Sziasztok!-köszönt- Rebecca szeretnék veled beszélni.-mondta komolyan közben Tamarára nézett.

-Bennmaradhatok?-kérdezte az említett.

-Ah, jól van. Nah azt szeretném kérdezni mit tudsz Hannah-ról?

-Nem sokat!-feleltem tömören.

-Mit tudsz a pasijairól?

-Semmit!-feleltem egyszerűen.

-Értem. DE azt nem tudod hogy kivel járt mostanában?-nézett rám könyörgő tekintel.

-Azt igen!-feleltem az igazsághoz híven.

-Kivel?-kérdezte izgatottan.

-Egy Tom nevű sráccal.

Folyt. Köv.

Irjatok komit!

1 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr61760472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.02.19. 22:21:27

Huh...Néha el kell telnie egy kis időnek ahhoz, hogy igazán kiismerjük az embereket...Jó rész, siess a folytatással!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása