HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

14. rész

2010.02.10. 19:40 blackcurrant

Köszönöm a komit! Bocs hogy ilyen sokáig nem volt rész de nincs net, most sem a saját gépemről irok.

Nem akartam elveszíteni még egyszer egy barátot, átélni mégegyszer ezt az érzést. Aztán 1 hét múlva elballagtunk. Azóta nem hallottam róluk. De ez a hír akkor is megrengetett. Ki akartam velük békülni de féltem az elutasítástól. Bill nemsokára feljött

-Jól vagy, kicsim?-kérdezte, mikozben átölelt.

-Nem igazán.-feleltem.- itt aludhatok?

-Persze.

*eközben Hannah-éknál*

-Szerinted mi baja van Rebeccának?-kérdezte Hannah.

-Nem tudom.-mondta Tom.- mit csináljunk?

-Nem tudom, mire gondolsz?

-dvd?

-rendben.

****

Szerdán a telefonom óra közben megszólalt. Égtem mint a rongy, de a tanár megengedte hogy felvegyem. Kimentem a folyosóra. 

-Szia.-köszöntem magyarul.

-Szia Rebi!-Köszönt Réka.

-Jézus, honnan tudod a számom?-döbbentem meg.

-A bátyádtól elkértem. Amúgy Hanni felébredt.

-Mikor?-kérdeztem.

-Tegnap. Az orvosok azt mondták hogy akár teljesen rendbejöhet.-mondta.

-És az mennyi idő lenne?

-Fél év. Amúgy mikor jössz haza?

-Kevesebb mint egy hónap múlva.-feleltem.

-Rendben. Akkor találkozunk. Amúgy Hanna egy pesti kórházban van, aminek képtelen vagyok megjegyezni a nevét.-mondta.

-Sohase voltál jóban a nevekkel!-nevettem.

-Az igaz! Szia!-mondta.

-Szia!-feleltem majd letettem és visszamentem órára. Péntek este épp a matek házimmal bajlódtam amikor Bill megérketett.

-Szia! Mit csinálsz?-kérdezte.

-Matek házit, de a fizika is vissza van még.-feleltem.

-Abban nem tudok segíteni.-mondta.

-Kár. Na mindegy. Majd később megcsinálom.-tettem el a füzeteimet. Ledőltem mellé, mire ő átölelt. Nemsokára el kellett mennie.

*****

-Lányok gyertek be!- kiáltotta Hannah anyukája pénteken(1 hét múlva).- Kész az ebéd.

-Később nem lehetne?-kérdezte Hannah miközben egy nagy adag hó landolt a nyakában.- Ááá ez hideg!-visította mikozben megpróbálta kiszedni a havat a nyakából.

-Te, ezért meglakolsz!-mondta miközben elkezdett kergetni-megfürdetlek a hóban!

-Az nem olyan biztos! Ráadásul én nem tehetek róla hogy nem figyelsz!-mondtam nevetve.A 20. elesésnél inkább hasonlítottunk hóemberre, mintsem emberre. Még egy ideig kergetőztünk, majd bementünk.

-Te jó isten!-kiáltott fel Hannah anyukája mikor meglátott minket.-Gyorsan öltözzetek át mielőtt megfáztok! Aztán gyertek enni.

A műveletet sikeresen elvégeztük. Nemsokára Bill megérkezett és elindultunk hozzájuk.

Folyt. Köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr111747379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása