HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

12. rész

2010.01.19. 19:07 blackcurrant

Köszönöm a komit!

-Filmnézés megfelel?- kérdezte Tom- Hannah-nak hívják.

-Igen.

-Akkor mi Billel hozunk kaját.- mondta Tom. Majd elmentek a konyhába.

-Na, szóval, mi van köztetek?-kérdezte Tom mikor kiértek a konyhába.

-Hát, megkérdeztem hogy akar-e a barátnőm lenni és igent mondott!-közölte Bill boldogan. Miután mindenféle finomsággal felszerelkeztek, visszamentek a nappaliba.

-Taxi jó lesz?-kérdezte Rebecca amint meglátta a fiúkat.

-Igen.

******

A film végeztével még beszélgettünk egy kicsit ,de nekem meg persze Hannah-nak mennünk kellett.

-Mi indulunk lassan.-mondta Hannah.

-Elviszlek titeket!-mondta Bill.

-Öhm, nem akarok közbeszólni, de szerintem nem kéne eggyütt látnia senkinek sem titeket.-mondta Gustav. Tom válasza erre annyi volt ,hogy nem hiszi hogy ilyenkor még lesifotósok mászkálnak az utcán. Úgyhogy Bill vitt minket haza. Sikeresen hazaértünk 9 előtt.

-Szia!-köszönt el Hannah Billtől majd egy mindenttudokám pillantást vetett rám és előrement.

-Szia!- köszöntem el Billtől- köszi a fuvart!

-Szivesen.-mondta és megcsókolt. Miután nagy nehezen elszakadtunk egymástól elindultunk. Én be a házba, Bill meg haza.

******

Hannah este még kikérdezett, majd elmentünk aludni. Délelőtt Hannah majd kibújt a bőréből. Nehezen de kiszedtem belőle az okát. Találkozója lesz Tommal. És tuti hogy ott alszik nála, vagy fordítva. Amit meg is tehet mert a szülei reggel elmentek és csak hétfő késő este érnek vissza.

 -Figyi, el tudnád érni hogy ott aludhass Billnél?

-Nem tudom.

-Szerintem el tudod! Na ezt megbeszéltük.-mondta majd elviharzott. Megkerestem a mobilom és felhívtam Billt.

-Szia Bill!

-Szia Kicsim.

-Szeretnék kérni valamit.-mondtam.

-Mi lenne az?-kérdezte.

-Ott aludhatok nálad?

-Persze. Mikor jössz?

-2 óra múlva. Addig is szia!

-Szia!-mondta és letette.

-Na, megbeszélted?-jött le Hannah a lépcsőn.

-Igen.

******

2 óra múlva ott voltunk Billéknél. Hannah-ék elindultak, mi meg felmentünk Bill szobájába.

-Jól sejtem, hogy azért vagy itt, mert Hannah megkért hogy ne maradj otthon?

-Igen.

-Engem épp Tom akart meggyőzni hogy aludjak nálad, mert csak útban lennék itt.

-Kedves.-mondtam nevetve.

-Az.-mondta, majd magához húzott és megcsókolt. Átkarolt, én meg beültem az ölébe. Teljesen egymáshoz simultunk. Levegő hiányában elváltunk. A nyakához bújtam és ha lehet még közelebb bújtam hozzá.

-Hannah szülei tudják mit terveztek?

-Tervezünk?-kérdeztem csodálkozva.- csak Hannah tervezte. Én nem terveztem semmit.

-Nem is akartál látni a hétvégén?

-Dehogynem!

******

Tom és Hannah eközben egy étteremben ültek. Lassan kezdtek kifogyni a témákból.

-Feljössz hozzám?-kérdezte Hannah.

-Persze!- felelte Tom, majd fizettek és elindultak. 20 percel később Hannah a lakásajtót próbálta kinyitni, de ez csókolózás közben kicsit nehezebb feladat. Mikor kinyílt az ajtó Hannah elvezette Tomot a hálószobába. Tom egyre jobban akarta a lányt és ez fordítva is így volt. Egyre közelebb húzta a lányt magához. Majd újjabb csókcsatába kezdtek ezúttal az ágyon. Tom az ölébe húzta a lányt és benyúlt a pólója alá.

-Emeld fel a kezed.- suttogta és lehúzta a lány fölsőjét. Szép lassan lekerült róluk a ruha. Tomon már csak egy boxer volt Hannah-án csak alsónemű mikor a fiú ledöntötte a lányt. A nyakát kezdte el csókolgatni majd áttért a hasára majd visszatért a nyakához. Megszabadították egymást a maradék ruhától és megtörtént.

1 óra múlva Tom fáradtan hanyatlott le Hannah mellé. Betakaróztak és elaludtak. ( kb 8-kor indultak el Hannah-ék otthonról)

Folyt. Köv.

2 komment

Címkék: hotel bill tom tokio georg gustav

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr321685531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.01.23. 20:37:11

Wow, erre valahogy nem számítottam...

Tinci Kaulitz89 2010.01.25. 16:16:55

WoW!!!! király rész. De szívesen lettem vna Hannah helyében xD
süti beállítások módosítása