HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

11. rész

2010.01.17. 20:14 blackcurrant

-Tekintve hogy a csaj tetszik neked ezért a barátnőjét fogom célba venni!- mondta Tom.

-Megbántod a barátnőjét, kitekerem a nyakad!-fenyegette meg Bill nevetve Tomot.

-Jól van, jól van.-kiáltotta Tom.

******

-Szia! Bill vagyok!- mondtam miután felvette a telefont Rebecca.

-Szia! Hogy vagy?-kérdezte.

-Kösz jól, te?- kérdeztem.

-Én is.-felelte.

-Figyi, át tudnál jönni?-kérdeztem és reméltem a válasz igen lesz.

-Hát, ha Hannah szülei elengednek akkor igen!

-Megkérdeznéd? És Tom üzeni hogy a barátnőd is jöhetne.-mondtam mire Tom felkapta a fejét.

-Pillanat.- mondta.-tudodmit? Visszahívlak.

-Oké.-letette a telefont. Néztem a kezemben lévő készüléket és vártam hogy megszólaljon.

-Szia mit mondtak?-kaptam fel a mobilt mikor megszólalt.

-Elengedtek, egy feltétellel.-mondta.

-Mi lenne az?

-Ha majd bemutatunk valamikor és 9-re hazaérünk!-felelte.

-Mikor értek ide?-kérdeztem.

-Olyan 6 óra környékén!

-Rendben. Addig is szia!

-Szia!

*****

Valahogy sejtettem hogy mit szeretne mondani Bill. Abban azért reménykedtem hogy nem azt fogja mondani hogy soha többet ne taálkozzunk. Mert egyvalami biztos: totálisan beleszerettem Bill Kaulitzba.Hannah majd kibújt a bőréből amikor mondtam neki hogy ő is meg lett hívva. Közben megérkeztünk Billékhez. Csöngettem, Tom nyitott ajtót. Hannah csalódására most fel volt öltözve.

-Gyertek!-mondta.

-Köszi.

-Bill a szobájában van, mi addig itt maradunk hogy ti nyugodtan meg tudjátok beszélni a dolgokat.- mondta.

-Oké. mondtam és elindultam. Mikor Bill szobájához értem, nagy levegőt vettem és bekopogtam.

-Gyere.-mondta. Félve beléptem.

-Szia.-köszöntem.

-Szia.- viszonozta a köszönést. Kínos csend uralkodott a szobán.

-Tudod....-szólalt meg percek múlva- ma megjelent egy újságcikk-rám nézett.

-Tudom, olvastam.-mondtam és lesütöttem a szemem. Nem bírtam ránézni.

-David azt mondta megvárjuk hátha elcsitul a dolog.Ha nem akkor interjút kell adnunk főleg nekem, hogy megmagyarázzuk a dolgot.

-Értem.-mondtam és ránéztem. Kifürkészhetetlen tekintettel nézett rám.

-Nos-szólalt meg- honnan tudtad meg?

-Mit is?- aztán leeset- ja, Hannahtól.

-Értem.-újjabb kínos csend.

-Tudod, David azt mondta hogy ne találkozzunk.-mondta Bill.

-Akkor megyek is.-mondtam szomorúan.

-Tudtommal 9-re kell hazamennetek.-mondta mosolyogva- visszatérve az előző témára annyit még hozzáfűznék, hogy én szeretnék veled találkozni. Te hogy vagy ezzel?

-Én is szeretnék, de ha meglátnak...

-Nem fognak meglátni- vágott közbe- és lenne még egy kérdésem!

-És mi lenne az?- kérdeztem kicsit bátrabban.

-Lennél a barátnőm?- kérdezte egyenesen a szemembe nézve. Meg se bírtam szólalni. Mindenre számítottam de erre nem.

-Igen.- mondtam végül. Bill elmosolyodott és elkezdett felém hajolni. A következő pillanatban éreztem ahogy a szája az enyémhez ér. Megcsókolt.

*****

Lementünk a nappaliba. Tomék nagyot néztek mikor meglátták hogy egymás kezét fogjuk. Ekkor toppantak be Georgék.

-Sziasztok! Na, mit fogunk csinálni?-kérdezte Gustav.-és ki ez a hölgyemény?

-Filmnézés megfelel?- kérdezte Tom- Hannah-nak hívják.

-Igen.

-Akkor mi Billel hozunk kaját.- mondta Tom. Majd elmentek a konyhába.

Folyt. Köv.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr431680295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.01.19. 20:40:33

Yessssssss!XD Nagyon tetszik!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása