HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

10. rész

2010.01.16. 19:22 blackcurrant

Köszönöm a komikat! Tomcicát nem lehetett kihagyni! XD

 

-Szia Bill!- köszönt Rebecca.- bemutatom Hannah-t.

-Szia!-köszönt a csaj. Becsapódott az ajtóm, levetettem magam az ágyra és vissza aludtam.

*****

-Hát, eléggé bunkó tesód van!-néztem Billre.

-Nem mindig ilyen csak nem szereti ha felébresztik.-felelte Bill.- a suliból ismeritek egymást?

-Igen. Hozzá kerültem.

-Szia mégegyszer, örülök hogy találkoztunk.- mondta Hannah.

-Akkor oda tudod adni a mobilom?- kérdeztem.

-Persze, gyertek fenn van a szobámba. 

-Köszi. 

-Meddig vagytok elengedve?

-Inenn gyalog oda lehet érni a (képzelj oda egy címet) utcába fél óra alatt?-Kérdezte Hannah.

-Nem tudom azt a környéket nem ismerem.- felelte Bill- de ha akarjátok elviszlek titeket ha mutatjátok az utat.

-Oké!- vágtuk rá egyszerre Hannah-val.

*****

-Sziasztok!-köszönt el Bill tőlünk mikor megérkeztünk.

-Szia. Köszi a fuvart.

-És mi lesz a fuvardíj?- kérdezte mosolyogva.

-Ez.-mondtam és megpusziltam. Kicsit elmozdította a fejét, így a szájára ment a puszi.

Miután Bill elhajtott, Hannah megszólalt:

-Vörös a fejed.

-Csönd legyen!- morogtam.

-Hallgatlak!-nézett rám.

-Miért is?- néztem rá értetlenül.

-Hogyan ismerkedtél meg velük?-kérdezte.

-Bent a házban nem lehetne?-tettem fel a kérdést.

-De.- miután részletesen elmeséltem neki a történetet, kijelentette hogy jó hogy ezt a sajtó nem tudta meg, mert különben már a címlapokon lennék.

*****

Mint az kiderült, valahogy mégis megtudták a lapok. Pénteken Hannah kifulladva jött haza. Pedig utál futni, ennek ellenére röpizni szeret.

-Ezt nézd meg!- lihegte és a kezembe nyomott egy újságot.

Bill Kaulitz új barátnője? viritott a cím. Kikerestem a megfelelő oldalt és elkeztem olvasni

Bill Kaulitz (20) barátnőre tett szert?

Nem tudni hogy hol,mikor,hogyan ismerkedtek meg, de egy biztos: Billnek barátnője van!  Nem tudni hogy ki lehet a barátnője, de reméljük nem töri össze kedvenc énekesünk szívét. Egy biztos Bill nem csinál érzelmek nélkül semmit. De ha a lánynak csak azért kell Bill hogy kiszedje énekesünk zsebéből a pénzét vagy csak  simán kihasználja akkor kötelességünk megmenteni Billt a lánytól!

Vajon a rajongók hogy fogadják a hírt?Vajon mikor akarják felfedni a kapcsolatukat? Vajon meddig tarthat egy ilyen kapcsolat? Reméljük nemsokára kiderül!

A cikk ennyiből ált. Mellette egy kép volt. A kép akkor készülhetett amikor moziba voltunk. Hála az égnek az arcom nem látszott mert a kép eléggé homályos volt. Valószinűleg telefonnal fotózták.

*****

Ugyanebbe az időpontban négy srác egy irodába siettet, kopogtak.

-Gyertek be!-hallatszott egy férfi hangja.

-Szia David! Mit akarsz?

-Ma megjelent egy újságcikk Billről és az állítólagos barátnőjéről. Azóta ha 100 hívást nem kaptam akkor egyet sem!- mindenki Billre nézett.- Itt a cikk, olvassátok el!

A képen Bill alakja volt kivehető amint egy lány kezét fogja.

-Na, mennyi igaz ebből a cikkből?- kérdezte David.

-Hát, annyi hogy megismerkedtem egy lánnyal, de még nem járunk!- felelte Bill.

-Még?-nézett testvérére Tom.

-Akarom mondani nem járunk!- felelte Bill és érezte hogy arca kipirul.

-Értem- bólintott David- akkor interjút fogsz adni és a csajjal...

-Rebecca- vágott közbe Bill.

-Szóval Rebeccával kénytelenek lesztek egy kicsit meghúzni magatok.

-Rendben.- Mondta Bill lemondóan.

*****

-Tesó, azért áthívhatnád Rebeccát a barátnőjével eggyütt!-szólalt meg Tom próba után, mikor már a kocsiban ültek.

-A barátnőjét?-kérdezte Bill.

-Tekintve hogy a csaj tetszik neked ezért a barátnőjét fogom célba venni!- mondta Tom.

-Megbántod a barátnőjét, kitekerem a nyakad!-fenyegette meg Bill nevetve Tomot.

-Jól van, jól van.-kiáltotta Tom.

Folyt. Köv.

Na kedden lesz új rész! addig is puszi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr381677641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.01.17. 22:42:40

Áááááááá!
Sorry, megint nem vettem be a kis piruláimat!XD Mostmár tényleg kíváncsi vagyok a folytatásra, úgyhogy siess!Tschüs.:)

Tinci Kaulitz89 2010.01.18. 20:43:18

Na az én Tomcicám már lesben áll :D júúúúúj már nagyon várom az új részt. Hmm...Tomcica vajon lecsap...? XD
süti beállítások módosítása