HTML

Amikor minden megváltozik

Ez egy új Tokio Hotel blog. Semmi valóság alapja nincs. Az oldal jelenleg szünetel, addig amíg nem vagyok képes normális részt összehozni. Bocs. ^^'

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett a rész!:) Siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.10.10. 11:59) 31. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Okok, azt már kibírom!:) Majd nézz be hozzám!;) Tschüs.:) (2010.10.03. 22:39) 30. rész
  • Tinci Kaulitz89: Szija! megkaptad tőlem a Kreatív Blogger díjat :) nézz fel az oldalamra ( www.thlovebill.blogspot.... (2010.06.28. 09:44) 29. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Bocsi, hogy csak most írok, de nemrég jöttem haza, és elég hulla voltam. Nya, a lényeg, h... (2010.05.22. 13:50) 28. rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:) (2010.05.08. 17:29) 27. rész

Linkblog

9. rész

2010.01.15. 20:43 blackcurrant

Köszönöm a komikat!

 

-Na, megyek készülődni.

-Rendben.

Ilyen izgatott is rég voltam, az biztos!-gondoltam miközben a szobába szaladtam.

*****

Miután sikeresen elkészültem,elindultam a kávézóhoz. Nagyon izgatott voltam, hiszen 2 hónap után először fogom látni élőben, mert a képeit állandóan bámultam. Thomasról kiderült hogy ő volt az a srác akivel 2 hónapja ütköztem. Amikor megpillantottam Billt, nagyot dobbant a szivem.

-Szia! Benne lennél egy moziban?-kérdezte.

-Persze.

*****

2 óra múlva jöttünk ki a moziból, egy-két kiscsaj nagyon megbámulta Billt.

-Feljössz hozzám?- kérdezte Bill.

-Igen.- feleltem. Beültünk a kocsiba és elindultunk.-Tesód otthon van?

-Nem hiszem, szerintem Gustavéknál.

-Értem.- Végülis Tom otthon volt Georg és Gustav társaságában. Mikor megérkeztünk éppen nagyon nevettek valamin.

-Sziasztok!- köszönt Bill.

-Hello.- köszöntek vissza.

-Sziasztok, Rebecca vagyok.-mondtam.

-Aha szóval te vagy az a Rebecca akiről Bill annyit mesélt.- kiáltott fel Georg.

-Gondolom.- iszonyat zavarban voltam. Bill mesélt rólam. Na ez most ciki vagy nem?

-Akkor most ti fogtok neki mesélni- szólalt meg Bill. Elhelyezkedtünk a kanapén és jól elvoltunk a következő 1 órában.

*****

Busszal mentem haza. Hazafele észrevettem hogy ott hagytam a mobilom Billnél. Szokásom elhagyni dolgokat, de a telefonomat még soha nem hagytam el. Így kicsit bonyolultabb lesz elérni Billt, tekintve hogy nem tudja hogy hol lakom, én meg nem tudom hogy mikor vannak otthon. Leszáltam a megállóba és elindultam a ház felé.

Csütörtök délután elindultam Billékhez. Hannah szülei viszonylag rugalmasabbak a hazaérkezési idő túllépésében. Csak 10 percet késtem. Hannah is eljött velem, aminek nem igazán örültem. Kijelentette ,hogy nincs olyan ,hogy ő ne jöjjön el és ne ismerje meg a haverjaimat. Remélem nem fogja szétkürtölni hogy kivel találkozgatok.

-Mikor érkezünk meg? Mindjárt leszakad a lábam!!!!!- mondta tekintve hogy gyalog mentünk.

-Te akartál sétálni.-emlékeztettem.

-De akkor még nem tudtam hogy ilyen messzire megyünk.- nyafogott.

-Nemsokára ott vagyunk! Jajj, remélem otthon lesznek.

-Miii??? Lehet hogy nem lesznek otthon??? Akkor kiakadok!!!- hisztizett.

-Öhm, elképzelhető. Amúgy szereted a Tokio Hotelt?

-Hát, igen, de ezt nem kötöm senki orrára, mert az kb. a halállal egyenlő!- felelte Hannah.

-Én is szeretem! És ki a kedvenced?- kérdeztem és reméltem hogy nem Bill.

-Tom. Neked?

-Öhh, hát -tétováztam- Bill.

-Óóó, szóval ilyen pasik jönnek be?- kérdezte- a kedves, félénk de jóképű az eseted?

-Óóó, szóval ilyen pasik jönnek be?- utánoztam- a nagymenő, szexmániás de macsó az eseted?

-Igen, csak ne csaljon meg.

-Na, megérkeztünk.- Csöngettem, de nem nyitott senki se ajtót.

Tom szemszögéből:

Arra ébredtem hogy valaki csönget. Foggalmam sem volt róla hogy hány óra, vagyhogy várunk e valakit. Csak aludni akartam, a tegnapi bulizás sokáig tartott és hosszú volt az északa.(azután miután Rebecca elment elmentek bulizni a másik felét gondolom megértitek XD szerk.) Megint csöngettek, nagy nehezen kiszáltam az ágyból és egy szál alsógatyában lementem ajtót nyitni. Két kiscsaj ált a kapuba, az egyik ismerős volt.

-Szia Tom! Bill itthon van?- kérdezte.

-Te ki vagy?-kérdeztem.

-Rebecca.-felelte. A mellette lévő kiscsajnak elkerekedtek a szemei mikor felfogta hogy ki vagyok.

-Gyertek be.- Kinyitotta a kaput majd elindultak.

-Mit akartok?- kérdeztem unottan.

-Öhm, tegnap itt hagytam a telefonom és azért jöttem.

-Én erről nem tudok.- feleltem.

-Szia tesó.-lépett be Bill az ajtón.

-Csá. Na ezt asszem eltudjátok intézni hármasban is, én megyek aludni.- A másik csaj még mindíg nem szólalt meg.

-Szia Bill!- köszönt Rebecca.- bemutatom Hannah-t.

-Szia!-köszönt a csaj. Becsapódott az ajtóm, levetettem magam az ágyra és vissza aludtam.

Folyt. Köv. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcurrant.blog.hu/api/trackback/id/tr221675512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tinci Kaulitz89 2010.01.16. 23:05:55

óóó máj gád! Tomcica is benne van de jóóóh!!! :D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2010.01.17. 11:01:46

Halihó!:)
Jó rész, nagyon tetszik.Tomon meg röhögtem egy sort, ahogy elképzeltem, hogy egy szál alsónaciban járkál, mint valami holdkóros.XDNya, a lényeg:nagyon jó, és siess a folytatással!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása